prosince 31, 2011

Silvestr 2011

Ještě pár hodin a tento Silvestr skončí. Představte si, že se opravdu nějaký člověk někde jmenuje Silvestr a je nadšen, že se o něm furt tolik mluví, he :D Já dnes byla ráno ve sboře v Novém Jičíně, protože to bylo nějaké společné (todle snad pochopí jen christie :D), a tak jsem nebyla celý den doma. Už pár dní mě bolí šlacha na chodidle a teď jsem umírala v podpotkách. Na cestě zpátky mě vyhodili u Coco, tak jsme spolu byly chvíli i na Silvestra :) právě začíná S tebou mě baví svět, tak to nebudu moc protahovat.. Tento rok považuji za docela vydařený. Oslavila jsem narozeniny s občankou, ukončila tercii a začla kvartu, prožila ten nejlepší vztah s panem eM., hlídala jsem čtyři čtyřleté děti na manželákách, navštívila jsem Itálie, byla 3. v krajském kole soutěže Bible a my, utratila tolik peněz za dárky jak ještě nikdy, začla brigádničit, dostala Ovečku Shaun, založila si blogspot, poznala spoustu nových úžasných lidí, nasbírala dalších 12 Čilichili,.. Užijte si Silvestr, ohňostroj, nic si neudělejte a spoustu legrace v tom dalším roce, když to má být poslední :D ;)

1 komentář:

  1. Hehe, tak fotka je fešná! :)
    A chápu. :D Doufám, že Tvůj Sivestr bude pěkný i když budeš s rodinou. ;)

    OdpovědětVymazat