prosince 08, 2011

Cizí silonky.


(Ještě než začneme, zajímalo, co má jako být ten puntík na růžových silonkách? Chyba v metrixu nebo spíše na foťáku? :/) Jelikož jsem si dnes blokla pateř, popálila se o lampičku, přivřela prsty do šuplíku a pak i do víčka od pixly na dividička neměla jsem vůbec žádný důvod péct. Právě naopak, a tak jsem při koukání se na Sex ve městě (film) zašívala všechny silonky (neříkám své, neboť si myslím, že většina z nich je mé drahé sestřičky). Několikatery černé legíny a černé silonky jsem už ani nefotila. Trvalo mi to více jak dvě hodiny, ale aspoň se příště nebudu zdržovat, huhů. Pokud se vám zdá, že na 3. fotce nemám silonky není tomu tak, jsou hnědé. Zašila jsem je všechny hlavně proto, že se mi velice hodí v této roční době. Zachraňují mé nohy před umrznutím. Nosíte hodně silonky? Kupujete si nejrůznější druhy? Jaká barva silonek se vám obecně nejvíce líbí?

10 komentářů:

  1. nemám žiadne také pekné ako ty a tvoja sestra :D chcela by som však nejaké farebné zimné :)

    OdpovědětVymazat
  2. souhlasím s prvním komentářem. ;) Mám asi dvoje černé jinak ne, ale plánuju si pořídit nějáké barevné :)

    OdpovědětVymazat
  3. nejlepší je spiderman! ale nevím vubec k čemu ybch si je vzala? :-D nedávno sjem si chtěla dát ty žluté co mám, ale vubce nikdy jsem nevěděla co k nim zimního :-D
    jinak cool :-***
    muck :P :-D

    OdpovědětVymazat
  4. hlavne máš krivé nohy dievča

    OdpovědětVymazat
  5. Tý jo :).ty první se mi líbí nejvíce ;).

    OdpovědětVymazat
  6. tvoje máma má křivé nohy, anonyme ;)

    OdpovědětVymazat