srpna 12, 2015

after week 6

Sedím v koupelně v ,,šared hauzu" v Prestonu, protože jenom tady se dá chytit wifi. Už druhý týden mám volno a ne, nemám z toho radost. Jsme tu na devět týdnů a plán byl pracovat minimálně 8 z nich, abychom si zaplatily letenky, jídlo, nájem a taky to tu trošku procestovali. Fish má práci už od prvního týdne a já ji našla v půlce druhého. Věci se vyvíjely slibně, a tak jsme cestovali a dokonce si začli plánovat dovolenou v Řecku na září, až budeme doma. Abychom si opravdu užili volna. Jenže moje hostitelská rodina chtěla odjet do Španěl. Původně i se mnou, ale když vyvstal problém s pasy a datumy se měnily, byla jsem nakonec nucena zůstat tady, neb už jsme měli jízdenky do Edinburghu. A tak mi utekl jeden placený týden, možná i s víkendy. A v neděli napsal HF, že tam zůstanou ještě týden. Hmm. Dobře. OK. A tak se loučím s novým šatníkem, džíny, které potřebuju, Řeckem, botami na podzim i s tím, že bych byla schopna platit půlku jídla, když jsem tady a né u host family.
Abychom nebyli úplně negativní.. Stahuju tu Kdo přežije, učím se pořádně vařit, zatímco Fish pracuje, začlo být konečně pěkně a hezky teplo. Ne takové vedro, co máte v Česku :D Začla jsem konečně číst, Fish mě učí hrát tenis a peníze přece vždycky nějaké budou. Zvládnem to. Fotky mám na disku, takže přídám příště. Videí mám asi 500. A 3 týdny plus výlet do Yorku ještě zbývají. Těšte se.

Žádné komentáře:

Okomentovat