dubna 17, 2015

I don't like walking around this old and empty house so hold my hand, I'll walk with you my dear.

To jsem potřebovala. Víkend mimo. Čekala jsem v obchodním centru v Ostravě na odvoz, vyzvedávala jsem tam knihy, a napadlo mě napsat sestře. Ale co za ní rovnou zajet? Ten den už nebylo čím jet, ale co jet hned ráno? A tak jsem v pátek vstala brzy a vypadala se na tří hodinovou cestu do hlavního města. Počasí bylo překrásné, já si prošla Prahu, byla na jazzovém koncertě. Zažila zase jednou bezesnou noc a nemyslela na nic. Žádná škola. Vztahy. Nic. Jen smích, přátelé, pouť, hry a jedno obrovské město.
















2 komentáře:

  1. Já prostě miluju tvoje fotky! A to, že je někdy prostě nejlepší se sbalit a vypadnout někam úplně pryč, na nic nemyslet a jen si to užívat, s tím naprosto souhlasím a schvaluji! :D

    Klára z NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Maš važně moc nadherne fotky!:)

    OdpovědětVymazat