dubna 28, 2015

Eat clean. Eat green.

I am sorry for a longer absence of my articles or just pictures. You've already seen al pics from England and I haven't got anything else to show you. Not true. But whatever. Last week and I had a pause from my laptop. I hid it in a closet and didn't touch it for a week. It was an amazing week, I am not kidding! I am addicted to watching series. I've done so many things last week just because I didn't switch on my laptop. So refreshing. Try it too ;) Anyway.. Few pics of green food appeared in my computer. So here it is. Eat clean. If you want to follow me somewhere I am really active everyday, follow me on instagram - danielle_sheep

Omlouvám se za mou delší nečinnost. Už jste viděli všechny fotky z Anglie a já vám nemám co jiného ukázat. To sice není pravda. Ale co. Minulý týden jsem si dala odvykovku od počítače. Schovala jsem ho do skříně a nedotkla se ho celý týden. Byl to úžasný týden, vážně. Jsem závislá na sledování seriálů. Udělala jsem tolik věcí, když jsem svůj počítač vůbec nezapla! Tak osvěžující. Skvělé. Zkuste to taky ;) Každopádně.. Pár obrázků zeleného jídla se mi tu nastřádalo. Tak tady to je. Jez čistě (vidíte, jak divně to česky zní? :D). Pokud mě chcete sledovat někde, kde jsem opravdu denně aktivní, zkuste instagram - danielle_sheep





1 komentář:

  1. Vypadá to všechno hrozně dobře! Avokádo jsem ještě neměla, ale chtěla bych ho zkusit :) a vůbec, snažím se jíst zdravěji teď, takže pěkný inspirace a těším se na další články :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat