března 03, 2015

Někdy si říkám, jestli ještě znáš mí jméno.

Postoupila jsem do druhého kola v lingvistické olympiádě, a tak jsem v pátek jela i s mým češtinářem do Prahy. Jelikož má sestra už tam nějaký čas bydlí, naplánovali jsme si pěkný víkend se sourozenci. Snažila jsem se vyřešit pět úloh spojených s jazyky, ale spíše šlo o logiku. A potom už jsme se mohli jen flákat. Večer jsme šli do kavárny Šlágr, dali si čokoládu se šlehačkou a dortíky a nemohli to vůbec sníst! V sobotu jsme šli do sboru a večer hrát deskovky ke kamarádům. Konečně jsem trochu pochopila Bang. Přežrala jsem se. Totálně. V neděli jsme se sestrou nakupovaly. Pořídila jsem si dva svetry a ang. knihu Paper Towns od Johna Greena a sestra mi dala krásný černý svetr a ang. knihu The Alchemist. Ani jsem se včera neučila biolu, jak jsem se zabrala do čtení. Cha.

I got to the second round of linguistics Olympiad so on Friday I traveled to Prague with my Czech teacher. Because my sister lives in Prague, we planned a nice weekend all siblings together. I was trying to solve those five tasks connected with languages but mostly with logic. And then we could just relax. At the evening we went to the cafe Šlágr, had hot chocolates with a cream and cakes and weren't able to eat it all! On Saturday we went to the church and at the evening played board games with our friends. I finally understood how to play Bang. I overate. Totally. On Sunday I was shopping with my sister. I bought two jumpers and an English book Paper towns by John Green and sister gave me a nice black jumper and English book The Alchemist. Yesterday I was so into the reading I even didn't learn for biology test. Cha.



















2 komentáře:

  1. Moc milý článek.
    Kde je kavárna Šlágr netuším... :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  2. joo v Praze je blaze :) je vidět že jste si to užili!

    OdpovědětVymazat