ledna 07, 2015

Christmas in London - part 1/3

















I visited London once again. I've spent there two weeks and few more days. I was working as an au pair for a host russian/spanish English-speaking family in Fulham (Southwest London). Two small kids. Dysfunctional family. Yelling. Screaming. Crying. Calling names. Almost no time off. I call it ,,lot of experience".. Anyway. I've had a nice time in a church and with my friends when I got a few hours free. London is London.

Navštívila jsem znovu Londýn . Strávila jsem tam dva týdny a pár dní. Pracovala jsem jako au pair pro rusko-španělskou anglicky-mluvící rodinu ve Fulhamu (Jihozápadní Londýn). Dvě malé děti. Rozvrácená rodina. Křičení. Řvaní. Pláč. Nadávky. Skoro žádné volno. Říkám tomu ,,hodně zkušeností." Každopádně.. Užila jsem si pěkné chvíle v kostele a s mými přáteli, když jsem dostala pár hodin volno. Londýn je prostě Londýn.

2 komentáře:

  1. nádherné fotky, raz rozhodne chcem navštíviť londýn počas sviatkov :)
    dúfam, že si si to napriek náročnej práci užila :) aj takéto skúsenosti sa zídu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Fúha, no ale všetko zlé je k niečomu dobré :). V tomto prípade napríklad ten Londýn. Krásne fotky. Muselo to tam byť krásne.

    OdpovědětVymazat