ledna 30, 2014

When you get what you want but not what you need.


Jeden den volna se opravdu hodí. Můžete dlouho spát, nic nedělat nebo naopak udělat něco, na co nebyl čas. Já si hlavně užívám to, že na zítřek nemusím nic mít, nic vědět, nic znát. Jak vám dopadlo vysvědčení? Jste se sebou spokojeni? A ti, co jste mělí/máte zkouškové, jak to vypadá u vás? :) Doufám, že skvěle. Plánuju se flákat, flákat, a potom se možná podívám na tu nejnovější Annu Kareninu, druhý díl kresleného Petra Pana nebo Tři mušketýry. A hlavně budu strašně moc jíst! Dostala jsem od Hrdiny velkou šokoládku, tak se těším, až ji celou sním! (obrázek vlevo - weheartit.com) Co plánujete vy? :)

6 komentářů:

  1. Já se tedy ode dneška budu válet týden, máme jarní prázdniny, ale no nejsou tak úplně jarní :D

    OdpovědětVymazat
  2. my dostávame vysvedčenie až zajtra ale som zo sebou celkom spokojná ale na konci roku to musí byt lepšie :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem se sebou spokojená na vysvědčení :) Tu Annu KAreninu jsem viděla a moc se mi to líbilo, takže doporučuju! :) Já pojedu shopovat a moc se těšíím :) A to je sladký, to že jsi dostala čokoládku :3
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  4. Anna Karenina je super !! .. já bohužel na vysvědčení nedostala nic, kromě pár čokoládek od babičky, fňuk, asi jsem se trošku zhoršila:/:D #nevermind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já tu čokoládku dostala jen tak O:) a když jsem přišla domů, nikdo si ani nevzpomněl, že je vysvědčení a nikdo ho ani nechtěl vidět :DD

      Vymazat
  5. moje vysvedčenie nebolo hrozné, no napriek tomu by som dala čokoľvek za lepšie, tak snáď na konci roka, keď budem poctivo chodiť do školy a nevyhýbať sa jej ako čert krížu :)
    Aj ja som dostala čokoládku! Len tak, pre radosť, vraj nech mi nie je smutno :) Niektorí ľudia vedia byť takí zlatí :)

    OdpovědětVymazat