července 21, 2013

My Scrapbook : April + May

Na našem scrapbookovém webu se můžete podívat na ukázku stránek z mého scrapbookového deníku za měsíc květen. Byla jsem nakupovat ve slevách v Karolíně, navštívila nás sestra i s Martinem, hráli jsme Fruit Ninju, flákali se, scrapbookovali, byla jsem po dlouhé době na procházce s Evičkou, naučila jsem se péct jablkové šátečky, dělala jsem foto-herbář a to byl porod, užívala jsem si sluníčka s Hrdinou a prostě žila..

Také se tam můžete podívat na již starší článek a to ukázku mého dubnového scrapbooku. Koupila jsem si balerínky, kabelku a kratasy doma našla/ vyrobila si je z kalhot, takže jsem docela spokojená :) Další týden jsem neměla žádné fotky, a tak jsem udělala jednu naprosto šílenou stranu jen z nálepek, myslím, že vypadá zajímavě. Hlavním zážitkem z dubna byl výlet do Vídně, a tak je mu věnována celá jedna strana. 

Žádné komentáře:

Okomentovat