července 04, 2013

Before I pluck your wings, cover me. Please spread your wings, cover me and promise this..


Odpoledne jsem polehávala venku na dece, hlídala mimi, četla si povídky Sherloka Holmese, poslouchala audio knihu od Pratchetta, slunila se, odpočívala a prostě se flákala. Večer jsme šli do cirkusu. Nikdy jsem v cirkusu nebyla, i přesto, že tu jezdí každý rok. Bylo to tak středně zajímavý. Klaun nás vzal na ,,pódim" (vim že v cirkusu je to něco jinýho, ale nevím jak se to řekne :D) a museli jsme tam dělat nějakou kravinu. Noco. Spím u Kateřinky. Zatím se mi ty prázdniny moc líbí! F&F mělo hrozné slevy na plavky, a tak mám nový vršek, černý, úplně jednoduchý a za pouhých 50 kč. Chá. Jak si užíváte prázdniny vy? :)

5 komentářů:

  1. Taky bych ráda hlídala mimi, není jaké:(
    Zvu tě na giveaway:)
    http://vendulajirmannova.blogspot.cz/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. ty jo...super cena za takový plavky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To já bych tedy do cirkusu v životě nešla! Nikdy jsem v něm nebyla a ani to nikdy neplánuji!
    Jinak super plavky z a vážně kouzelnou cenu!:)

    OdpovědětVymazat
  4. plavky jsou mega a povídky Sherloka Holmese + Pratchett jsou dokonalá kombinace:)

    OdpovědětVymazat