února 09, 2013

My Scrapbook : January

Konečně jsem dodělala stránky, které mi chyběly a můžu vám je ukázat  (dokonce mám už i za týden, který dnes končí, ale to vám ukážu jindy samostatně, protože se mi to fakt líbí :D). Není to tu od toho, abyste detailně zkoumali, co tam mám napsané :D spíš tak pro inspiraci, jak může třeba vypadat i ten váš scrapbook:) Omlouvám se za kvalitu fotek, fotit scrapbook se mému foťáku moc nelíbí :/ Maminka mi v Ikei koupila vánoční věci na scrapbook a je tam i spousty zimních věcí, takže z toho mám velkou radost. Nicméně, je víkend a tak se jdu flákat. Co děláte o víkendu vy? :)

10 komentářů:

  1. škoda, že nejsem tak šikovná:(:D!
    povedený, moc:) !

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Scrapbook je moc hezký:) Jsi šikulka, udělala sis ho krásný:) a já se budu taky o víkendu jenom flákat:-D

    OdpovědětVymazat
  3. bože sestro, ty to máš tak pěkné!!! :-*
    já o víkendu bouwlingovala, pila koktejly a dneska scrapbookuju :-) a dělám si jahody s čokoládou a se šlehačkou, a taky jsem včera dostala poslední vánoční dárek, takže dnes bude článek :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je úžasné! Asi budu muset nad něčím podobným zapřemýšlet :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  5. to je skvělý, asi si taky vytvořím scrapbook :))

    OdpovědětVymazat
  6. No, šikovnost se u vás nezapře! =)) Stránka s Karlem by mě nikdy nenapadla, originalitě palec nahoru =)

    OdpovědětVymazat