února 07, 2013

It's in the stars, it's been written in the scars on our hearts. We're not broken just bent and we can learn to love again.



Nejsem největší fanoušek fejsbuku, ale jsem fanoušek Pink a tuto písničku jsem dnes slyšela prvně a to právě díky fejsbuku a panu Včelkovi, který ji sdílel na své zdi. Nejen, že se mi líbí její rytmus, chytlavost, text i to, že je jiná než většina písniček od této dokonalé zpěvačky, ale je prostě.. skvělá sama o sobě a nápisy psané do hvězd jsou třešničkou na dortu. Poslechtěne si.

6 komentářů:

  1. túto pesničku som počula už dávnejšie,ešte pred tým ako sa na svet dostal oficiálny klip a hneď som si ju zamilovala a patrí medzi moje nanajnajobľúbenejšie pesničky,je nádherné,pink sa zlepšuje :)

    OdpovědětVymazat
  2. taky jí znám už dřív a naprosto jsem si jí zamilovala :) je skvělá a děkuju za nejmilejší komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  3. je skvělá :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Krásna pesnička :) Pink je super. Ale mám radšej jej staršiu tvorbu.

    OdpovědětVymazat
  5. máš úžasný blog a novú čitateľku :)

    OdpovědětVymazat