ledna 07, 2013

Nevím, co to je, nemám pokoje, budete se smát, že nemůžu spát, nemohu si však pomoci, zdá se mi v noci..


Začala jsem poslouchat Wericha a Voskovce, Osvobozené divadlo. To byly texty! :D Fotka ze sobotního koncertu. Víkend byl plný učení se kytek, dostala jsem z toho za 2, ach jo. Hloupý Rulík zlomocný, jehož plody vypadají stejně jako od Lilku černého :/ Dneska jsem se učila řecko-perské války, litosféru, arabskou a hebrejskou literaturu a zkoušela jsem si spočítat něco do matiky, ale vůůbec tomu nerozumím, zítra dostanu za pět. Couž. Snad vaše dny nejsou tak školní, jako moje :/ Ale padá sníh!! Juhuuu.

8 komentářů:

  1. No řekla bych že moje školní dny jsou podobné.. :/ Kéž by prázdniny byly delší! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Za kytky s tebou soucítím. Nás čekají a už nás s tím straším dlouho.
    U vás padá sníh? Závist!

    OdpovědětVymazat
  3. taky mám školn dny, a nejsem schopná se učit... a taky to tak vypadá, achjo. já se učim římskou a řeckou poezii... :)

    OdpovědětVymazat
  4. :) nech sa ti darí:) my píšeme v štvrtok s matiky a som z toho tupá!:)

    OdpovědětVymazat
  5. obdivuju tě, že se tolkik učíš... Já na to poměrně dlabu, jelikož už to stejně nevytáhnu a tohle pololetí vypadá dost blbě... No co už! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Třeba to nebude nakonec tak horký a nebude pětka. :) Ale jestli tě to utěší, tak já byla na základce i na střední na matiku úplně levá a nakonec jsem to dobojovala až k maturitě. Hodně štěstí. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Joo, taky si pamatuji, když jsme dělali poznávačku květin, já dostala 1- :)
    Řecko-perské války a spoustu dalších věcí o antice jsem se učila poslední tři týdny.. a nakonec mi to stejně k ničemu nebylo, protože zkoušku jsem nedala.. blbka učitelka..

    OdpovědětVymazat