ledna 31, 2013

If you can hear me now. I'm reaching out. To let you know that you're not alone. And you can't tell. I'm scared as hell.

Nechce se mi vůbec nic dělat, a tak koukám na lotra, plánuju nic nedělání další 3 dny, piju kapučíno, fotím se sslečnami po vysvědčení, protože se nám ještě nechce domů, odpočívám, divím se nad hroznou hudbou na mtv, raduju se ze svých nových bot, sleduju show Jana Krause, vytvářím gify, plánuju cestu do knihovny a snažím se číst Starce s mořem, směju se, když vidím, co si naše jídelna představuje pod pojmem hamburger, cvičím kvůli zádům, místo medicimbálu používám květináč, píšu si s Milým, nosím třpytící se svetr, vyrábím obálky na školní časopis, rozčiluju se nad svýma známkama na pololetí, i když bych možná měla být víc než ráda. Jste spokojení se svým pololetním výsledkem? :)
na poslední fotce je bratr | a můj tumblr je zde

10 komentářů:

  1. hamburger. tak u nás to byl na základce kus masa s bramborama. učitelé měli hranolky.

    OdpovědětVymazat
  2. s vysvedčením som spokojná!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já sem s vysvědčením spokojená , jako vždycky :D

    OdpovědětVymazat
  4. vysvědčení, děs a hrůza, nic jiného k tomu říct ani nejde. Ale prospěla jsem, to je hlavní:D:)

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem spokojená naprosto:) a taky cvičím:)

    OdpovědětVymazat
  6. to s tím květináčem je náhodou super nápad!:D

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem moc spokojená:) Můžu tě pozvat na giveaway?:)

    OdpovědětVymazat
  8. pěkné fotky, všem vám to moc sluší)

    OdpovědětVymazat
  9. to pitie vyzera mnamkovo:)
    Inak hladas nejaku super farbu na domace farbenie tip tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/bianca-testuje-loreal-preference.html

    OdpovědětVymazat