září 24, 2012

I don't know how many stripes zebra has.


Venku je tepleji než doma, což mě trochu rozčiluje, ale pod peřinou je fajn. Když jsem byla v sobotu na tom Míráku (proto mám na ruce růžovou pásku, i když se k tomu vůbec nehodí, ale vždycky to nosím dlouho) na oběd jsme si s panem eŠ zašli na oběd do Nové Karolíny a potom chvíli chodili po obchodech. Hlavním cílem našeho vyhlídkového letu po několika patrovém objektu bylo samozřejmě h&m. Kde jsem našla tyto dokonalé zebří šaty. Pan eŠ mi je koupil a já z nich mám ohromnou radost. Asi si je zítra vezmu do školy.

| shoes - graceland | belt, tights - ??? | dress - h&m |



Jedna bonusová, pro ty, co rádi rozklikávají články.

8 komentářů:

  1. mám je taky:) ale v růžové....na tuhle černou variantu jsem už pokukovala ve slevách v Římě za 10E, nakonec mám ty růžové za 70 Kč:)

    OdpovědětVymazat
  2. prostě jsem zamilovaná do tvých bot:)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný outfit hlavně ty boty :)

    OdpovědětVymazat
  4. ty šaty jsou opravdu moc pěkné sestro :) pan eŠ je frajer

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné jsou! :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Proč jsi mi neřekla, že byl mírák? :(
    P.S. ta houba (akce) o které jsme se bavili je někdy 5-6 října myslím.

    OdpovědětVymazat