září 01, 2012

Camp.

Pár fotek z velkolepého tábora. V noci zima, přes den hrozné vedro, hádky a šílenosti, ale i smích smích smích a legrace. Děkuju. Všechny fotky fotila Ellenka. Vybrala jsem jen pár, které by vás možná mohly zajímat.


| Eliška u stanů | já mezi dětmi | Matouš běhal bez jedné boty, protože to tak prý bylo lepší :D |
naše skupinka mikináčů, bylo asi 25°C :D | Robin, střelec a hlavně kytarista |
 | závěrečný oheň, měl 7 metrů | tajně jím, protože jsem přišla pozdě (ztratili jsme se) |
 | ještě jedna fotka s lukem | dovedností hra |
 | s Eliškou | všichni i s Kupkou :D |

12 komentářů:

  1. skvelé fotky:) A ty s lukom si krásna:)

    OdpovědětVymazat
  2. To je úžasné, úpně jsem si tím vzpomněla na svůj první tábor ve stanech. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, muselo to tam být super! :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. povedený tábor, povedená Dána, povedené fotky.
    :-)
    Elizabethá

    OdpovědětVymazat
  5. wow muselo tam byt super :)

    OdpovědětVymazat
  6. ja neverím, ty si pathfinderka!!! :D o my sme ty hledaci prav...:DDD pozdravujem...:D co si minuleho roku nebola na europskom camporee v taliansku? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, jsem! :D Ale na tábory už normálně nejezdím, byla jsem jako pomocník ;) Ale i tak jsem si to náramě užila. A slyšela jsem že to na camporee bylo super! :D

      Vymazat