února 25, 2012

Things.


Včerejšek byl takový .. spontání. Z ničeho nic jsme natočilinový film. Trvá minutu, dělali jsme ho asi 3 hodiny :D a byla to hrozná sranda.. Kámoš mi přeinstalovával komp, a tak tu teď nic nemám. Tak mě to rozčiluje :D ale venku je krásně! ;) Nejde mi to video tady dát, tak klikněte na odkaz na Youtube ;))




Nevím jestli jsem to už říkala, ale večer jsem dostala od tatínka růže a tyto bonbony od kámoše ;) Jsem nadšená z toho počasí! Co vy? Je u vás taky slunečno? :)

5 komentářů:

  1. Super video, moc se vám povedlo! U nás taky sluníčko občas vysvitne, už aby bylo jaro :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. jé, ve videu je ta suprová ovečka!:) ..a z toho počasí jsem taky nadšená:)

    OdpovědětVymazat
  3. to video je skvělý! škoda, že k němu není hudba :( líbí se mi, jak se tam ty věci točí.

    OdpovědětVymazat