února 19, 2012

Oslavujeme můj další přežitý rok.


Je to tak. V pátek mi bude šestnáct a znovu a opět v tom nevidím žádný rozdíl. Byla bych rdaši kdyby mi bylo o polovinu méně. Život byl o moc jednodušší. Ale i teď je to docela zábava! :D Na víkend tu byla sestřička, hihi :)) Přijela i se svým přítelem a večer dorazil i děda :) stále je nadšen z toho, že jsem byla první na těch příjmačkách :) aspoň trochu můj plán vyšel ;)


Dostala jsem vše, co jsem si přála. Né do detailů, ale v zásadě ano. Kokosovou kosmetiku, jarní boty a nové kalhoty (uvidíte později na mě ;)), místo Shirly ovečky Shaun peněženku,  punčošky s růžema a nejlepší dárek - stativ (což je zatím tajné, že ho budu mít, takže pššt :D). A taky dárky, které nebyly plánované.. jako paraple na krk, obraz s ovcí, šálu se vzorem typickým pro Burberry (juhuu!), Dove, Margotku a svůj první Lush výrobek, který sem si koupila sama :D Děkuju moc všem.


Zítra mi začínají prázdniny, tak se těším!! :D Dneska jsem spala do půl dvanácté a tak si parádně vyzkoušela, jak to bude celý týden probíhat ;) :D No, to snad néé. Mám radost z prázdnin, ale začla jsem kašlat z té hrozné zimy, co mám v pokoji. Asi na mě něco leze :/ Což znamená, že asi budu muset být celý týden doma.. Kruci, potřebovala sem jít do knihovny. No, snad se to do konce týdne zlepší ;) Plánuju se flákat!! :D


A co vy, máte prázdniny? Jestli ano, co budete dělat? A když ne, co ste dělali o víkendu?? :)
Včera jsem koukala na Ďábel nosí pradu, už zase. Je to dokonalý film prostě. V pátek vyšel nový díl TBBT, koukali jsme na to s bratrem až dnes, a byl skvělý!! Sheldon je tak boží! :D Závidím Amy. Je nejlepší :D Chtěla bych triko s jeho fotkou O:) a byl by to můj hrdina! :D Odpoledne jsem 3 hodiny dělala úkol do informatiky, doufám, že bude správně, kdyby ne, fakt by mě to naštvalo! :D Myslela sem si, že to budu dělat déle. Hm. Určitě mi to pošle zpět s tím, že tam mám tisíc chyb :/
PS: Tuto cenu jsem dostala od Christie O:) moc děkuju, a dál ji posílám Lizzy :)

5 komentářů:

  1. Jé :)) Tak to přeji všechno nejlepší! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší!
    Tu písničku znám, je nádherná. Taky mám prázdniny, je to super pocit :D.

    OdpovědětVymazat
  3. jéééj,to ma veľmi potešilo ale neviem čo s ňou mám teraz robiť :D <3
    prajem ti len to najlepšie k narodeninám,darčeky si dostala skvelé,najviac sa mi páči šatka a trošku ti závidím statív a tú vec z lush :)

    OdpovědětVymazat
  4. všechno nejlepší!
    já jsem měla prázdniny minulý týden,ale mám je prodloužené protože jsme nemocn:/

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju tvůj blog a styl.Jsi jiná než ostatní bloggerky jsi výjmečná.Tvůj styl psaní a oblékání je užasný.Myslím že tě nikdo nemůže nemilovat a nesledovat:)

    OdpovědětVymazat