prosince 12, 2015

Zdravím lidi, v kterých stejnou touhu vidím spát.

S dostupem času můžu říct, že týdny na vesnici byly pohodové. I když mě to tam nebavilo, holky byl protivné a dělaly mi naschvály, musela jsem uklízet ze země vše, co odhodily atd. Stejně to bylo v klidu. Měla jsem vždy dost co jíst. Večer i trochu volného času. Hostitelský táta mě nepeskoval. Málo kdy mi něco vytkl. Nechtěl po mě žádné ujeťárny, prostě pohoda.. Víkendy ale byly hezčí, co si budem nalhávat. S Fishem je to vždycky fajn :) Osmý týden jsme jely s holkama do Southportu na piknik. Udělala jsem nám sendviče a ovocné saláty, měly jsme pitíčka, donuty a jiné ňamky. Podívejte se na video!

After a while I can say that weeks in the village were very nice. Although I was bored, girls were mean and naughty, I had to clean up everything they droped and so on, it was so relaxed. I always had enough of food. In the evenings also some free time. Host dad didn't yell at me. He didn't want me to do any strange things.. However, weekends were better. It's always very nice with Mr Fish. The eight week me and girls went to Southport to have a picnic. I made sandwiches for us. We also had some small drinks, donuts and other sweets. Watch the video!










1 komentář:

  1. krásne fotky, to miesto na piknik je úplne čarovné :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat