června 14, 2015

Saturday wait and Sunday always comes too late but Friday never hesitate. It's Friday I'm in love.

Pár náhodných fotek z posledního měsíce. Škola už se konečně chýlí ke konci, ale než aby mě to těšilo, spíš to jen přidělává starosti. I přesto, že se snažím celý půlrok, mám takový zlozvyk, že ke konci už to nějak vypouštím a vždy si ty známky zkazím poslední písemkou. A pak jsem naštvaná a nemůžu se rozhodnout, zda je mi to jedno nebo mě to mrzí. Na našem gymplu se uzavírají známky až tu úplně poslední středu, což mi ale nebrání odjet ze školy dříve (malé překvapení se velkými následky a hlavně plno videí) a zároveň jet na půlku tohoto týdne na vodu. Joo. Budu se plavit po Vltavě. Nikdy jsem se takto neplavila, tak mám trochu strach, ale tak.. všechno se dá zvládnout. Držte mi palce.
Na fotkách jde vidět, čím se zabývám před odjezdem na dva měsíce. Hraju pořád na klavír, protože mi to bude chybět. Cpu se jahodami. Nacházím po pokoji různé zapomenuté věci (foťáček s bublifukem). A scrapbookuju, ať mám dodělán celý půlrok.

Few random pictures from the last month. School is getting to the end but I am not so pleased as I should be. I am rather worried because of marks and tests which are still waiting for me. Although I try hard during the whole semester I have one bad habbit. In the end of the year I am not so careful and I ruin my good marks by one test. Then I am mad and I cannot decide if I don't care or I am disappointed. At our grammar school we close marks on the very last Wednesday. But that doesn't stop me to leave the school earlier (a little surprise with huge consequences and a lot of videos) and also to go to the boat trip for the half of this week. Yeah. I've never been on the boat trip before so I am a bit scared but.. Everything is manageable. Wish me a good luck.
In the pictures you can see what I do before my departure for two months. I play the piano very often because I will miss it. I eat a lot of strawberries. I find some forgotten things in my room (a camera with a bubble-blower). And I scrapbook so that I finish the half of the year before I leave.





1 komentář:

  1. Krásný fotky!! :)

    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovědětVymazat