srpna 17, 2014

On top of the world, yeah.

Už to bude delší dobu, co jsem se rozhodla dát za to ty peníze a vylézt asi tisíc uzoučkých schodů na věž kostela St. Mary the Virgin a podívat se na ten Oxford ze shora. Důvod, proč najdete na googlu tisíce skvělých fotek Radcliffecamera je, že ta věž je hned vedle a kdokoli si tam může kdykoli vylézt :D V dálce za mnou jde vidět věž Christ Church College, na jedné straně od Radcliffecamery je All Souls College a na druhé fotografii na výšku můžete vidět věž Magdalen College.. :)






Co jsem v Anglii, mám problémy s internetovými prohlížeči. Co jsem na ostrově, už to nejde skoro vůbec :/ Mám tisíce fotek a nemohu je sem dám. Opravdu to vidím tak, že ještě o Vánocích tady budou přibývat fotky z pláže :D Jinak.. mám se skvěle :)

5 komentářů:

  1. Nejkrásnější výhled! Ta architektura, to je prostě paráda..tam určitě zajdu až budu v Oxfordu:)

    OdpovědětVymazat
  2. to je nádhera(mám pocit, že sa pod tvojim každým príspevkom opakujem, čo už :D)

    OdpovědětVymazat
  3. úúžasné fotky! ♥
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat