července 14, 2014

Christ Church College.

Asi před dvěmi týdny v den svého ,,půldenního" volna jsem se rozhodla navštívit tu slavnou Christ Church College, i přesto, že se tam platí vstupné (do některých kolejí ne). Přišla jsem tam a zjistila, že mají právě den otevřených dveří, a tak jsem nic neplatila, ještě jsem dostala tlustý časopis o Univerzitě v Oxfordu a celou kolej prošla se skupinkou lidí a místní studentkou jako průvodkyní. Dokonce jsme se podívali tam, kde bychom jinak vůbec nemohli, napřiklad do pokojů.. Zajímavostí je, že zvon v této věži zvoní každý večer pět minut před devátou stojednakrát. Pět minut před devátou proto, že v Oxfordu mají čas o pět minut posunutý :D




Nepřipomínají vám ty schody něco? Třeba nějaký film? A tu jídelnu jste poznali? Osobně mi nepřijde zase tak stejná jako Dining Hall v Harry Potterovi. Minulý týden jsem byla ještě v jiné koleji a ta jídelna tam mi přišla podobnější, časem přidám fotky..











Za kolejí je obrovský park Christ Church Meadow, kde jsem vysedávala minulý čtvrtek. Fotky jistě zase někdy přidám. Byli jste v této koleji? A co říkáte té jídelně? ;)

2 komentáře:

  1. Harry Potter!♥♥ Ta architektura je, hlavně tam u vás jižněji, prostě nádherná.

    OdpovědětVymazat
  2. Panebože, ta knihovna! Takovou jednou budu mít, haha :D a ta jídelna je perfektní! I ty schody! :) Rozhodně bych se tam někdy chtěla podívat (a zůstat v té knihovně♥).
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat