listopadu 01, 2013

When was the last time you thought of me?


Drahá Francouzska dnes zase opustila zemi, ale o prázdninách u mě spala. Měly jsme psaní párty, holčičí film, skoro popcorn a všechno, co k takové noci patří. | Stále dokola poslouchám Imagine Dragons, nemůžu si pomoct. Právě je mou nejoblíbenější Demons. | Ve středu jsme byli s tátou v Polsku, kvůli bratrovým botám, nakonec jsem dostala legíny. Jsou neuvěřitelně teplé a dobře se v nich spí ^^ | V úterý jsem byla u Hrdiny a dostala jsem kakao, hihí. Miluju kakao. Flákali jsme se, jako vždy. Dokonce si můžete na mém instagramu pustit kousek z jeho hraní na kytaru. | Jak jste si vy užili prázdniny? :)

2 komentáře:

  1. Já teď od ID posloucham round and round :) a kakao je super,hlavně teď na podzim a když se snažim omezit závislost na kafi :D

    OdpovědětVymazat
  2. Od Imagine Dragons se mě teď nejvíc líbí Radioaktive :)
    Jinak skvělý fotky ;-)

    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat