října 02, 2013

I remember when, I remember, I remember when I lost my mind.


Příprava na taneční. Pěkné vlásky, šaty, líčení a na poslední chvíli zjistit, že nemám silonky! :D I love it! Před první lekcí jsem se vás ptala, jestli jste chodili do tanečních/chodíte letos a co mi poradíte proti nervozitě. Většina z vás byla ráda, že tam byla a snažili jste se mě uklidnit.. Já mám za sebou tři lekce a jsem nadšená! Padesát kluků v oblecích, to je neuvěřitelná podívaná. Zvlášť když jsou to vaši spolužáci a vy jste je tak nikdy neviděli. Tančíte a smějete se, neb vám to nejde. No, prostě zábava. Až budeme mít před kolonou, ukážu vám všechny outfity pohromadě ;) Kdo ještě neměl možnost odpovědět: Chodíte letos do tanečních? :)

3 komentáře:

  1. mě čeká taneční až příští rok, ale hrozně se těším:))

    OdpovědětVymazat
  2. naše třída si odhlasovala až příští rok a letos možná pujdem do minitanečních, ale už ted mam strach, že budu pořád jenom na vocet :D

    OdpovědětVymazat
  3. My letos taky chdíme :) Zatím jsme měly první hodinu. Bylo to super a dost velká sranda :) Silonky jsme si ještě po škole běžely koupit, naštěstí jsme všechno stihly i když jsme došly až poslední :D

    OdpovědětVymazat