července 03, 2012

I fell in love at the seaside.

Léto, prázdniny, největší horko! Sedím doma, v horkém pokoji a ven vycházím až po páté hodině odpolední.. Dnes jsem udělala výjimku a - po tomhle báječném jahodovém mraženém poháru - jsem šla hned po obědě na procházku s Evičkou. Včera s panem Džou. Za chvíli mám jít s panem Ou. Ale začíná se zatahovat obloha a hřmí, takže nevím nevím. Navíc jsem si vůbec nemyslela, že zpracovávání toho projektu mi zabere tolik času! Dělám to už třetí den. Doufám, že si užíváte prázdnin i sluníčka jak se patří. Já ano!

2 komentáře:

  1. v praze neni zadny slunicko!! jen mraky a mraky :P i kdyz taky si clovek na chvili rad odpocine od tech veder :D..

    thisisworldofzoe.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. U nás na Slovensku je hrozne teplo, slnko páli a páli a niekedy si už aspoň na deň prajem takú ľadovú sprchu (čítaj dážď) :D A ten pohár vyzerá fantasticky:)

    OdpovědětVymazat