dubna 11, 2012

Here is it!


Po více než pěti mesících mi konečně přišel balíček s věcmi, které jsem si objednala na jedné nejmenované stránce (radši nechci ať víte o kterou jde, aby jste taky neužasly nad krásou výrobků a pak čekaly sto let, někdy i marně). Mám radost! :D Přišel i dárek na víc, který měl být za týden čekaní a nějak se jí to protáhlo no. Dnes bylo kouzelně. Poslouchám album Nigredo od D. Landy, jdu si pro zmrzlinu a pak se učit němčinu, grr.




PS: Děláme nový film, jak si můžete všimnout na jedné z fotek. Je to o farmáři na poli, který najednou ze země vyorá pár lidí. Je to víc strašidelné než bylo zamýšleno.. :D A tohle sako je mé drahé sestřičky ^^
V "další informace" bonusová fotka.


Foceno v bratrovem pokoji - natáčecím studiu :D

10 komentářů:

  1. Aach, ty prstynky:D ted jsem zvedava!:D
    & na film se tesim, ten minuly byl uzasny!))

    OdpovědětVymazat
  2. ja som vedela že to bude film,teším sa! a prstene krásne

    OdpovědětVymazat
  3. ten foťáček (prsten) je dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty prsteny jsou božské! Víc se mi asi líbí foťáček, ale i Marylin bych brala všema deseti.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se líbí ten tvůj svetr :D A to sáčko je taky boží.

    OdpovědětVymazat
  6. jestli je to ta slečna, kterou myslím, tak má opravdu skvělé výrobky :)
    jééé další film? super! :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásne prstene! aaa krása
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. nejsou ty prstýnky z robotique? ..má tam krásný věci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo jsou, ale jak říkám: krásné věci - totální zmatenost v objednávkách, čekala jsem na to 5 měsíců, už jsem si myslela, že budu bez peněz i bez výrobků, neodpovídala na emaily, v komentářích říkala, že už to dávno poslala.. prostě U NÍ UŽ NIKDY VÍC!!

      Vymazat