ledna 17, 2012

Julia Brännmark


Chtěla jsem dnes přidat jeden outfit a taky do menu svou profilovku ve formatu animace. ALE, ten outfit je takový divný a animace nefunguje :/ ALE, pozitivní je, že vám dnes představím jednu bloggerku, kteoru jsem si velice oblíbila, i přesto, že google translate není vždy přesný překladatel..  Na tuto bloggerku ze švédska jsem narazila přibližně před měsícem. Zaujal mě její styl oblékání, dokonalost fotek, nádherné vlasy a nejlepší úsměv. Články přidává hodně často, takže se na jejím blogu nikdy nenudíte. Můžete zde vidět, co nosí, jak vypadá její pokoj, co by k sobě zkombinovala a nechybí ani snímky z přírody kolem, což pro nás jako čechy může být nadmíru zajímavé :) V celém článku (více informací) můžete vidět ukázku z jejích outfitů a tipy na další blogy, které stojí za shlédnutí.

http://lillalie.se

(I love her. I like her outfits, her photos, her smile and hair.. all blog is awesome.)

3 komentáře:

  1. jééj,ani by ma nenapadlo že tu uvidím svoj blog :) všetky okrem švédky a Christie sledujem,no asi to hneď napravím

    OdpovědětVymazat
  2. joo, to je mi dost jasné, že se ti to líbí) je krásná, taková..zajímavá.
    a děkuju**

    OdpovědětVymazat
  3. Lillalie paří mezi mé oblíbené bloggerky! Je úžasná, nejvíc mně fascinují její vlasy:O

    OdpovědětVymazat